Enguany celebrem 11 anys des de l'arrancada del Festival Abril en Danza. En aquesta nova edició anem a donar veu i protagonisme a artistes de diverses generacions. Ens pareix urgent que artistes i Companyies emergents comencen a trobar el seu lloc, però sense perdre l'experiència i la saviesa acumulada dels nostres referents. Vincular la creació més jove amb projectes que s'han mantingut en el temps al llarg dels anys, qüestió que sabem molt complicada en aquest País, és fonamental per al desenvolupament, el respecte i la consolidació de la nostra professió.
Per tot això hem buscat un ventall de propostes i llenguatges del cos, desenvolupats des de diferents visions i per artistes de diverses generacions. Artistes de totes les edats que faran un recorregut per la dansa durant tot el mes d'Abril en les ciutats d'Alacant i Elx. Una pluralitat d'universos i poètiques visuals, on se suma la mirada de joves emergents, que ens porten al més actual de la creació, junt a les peces d'artistes en període de maduresa, on la maestria i el recorregut professional els aporta un caràcter i estil propi ja establert.
El Festival torna a comptar amb el programa "MACA EN VIVO" que celebra la seua segona edició. Programació expandida en col·laboració amb el MACA i el Consorci de Museus. Una dilatada proposta de diverses intervencions relacionades amb la performance i les arts vives que arranca en abril amb Janet Novas, premi ull crític 2021, que estarà programada en Abril.